Uzaktan Eğitim Yüksek Lisanslar içinde Biyoloji 2022

Yüksek lisans derecesi birçok farklı alanda alınabilen akademik bir programdır. Yüksek lisans programları iki ila üç yıl içinde tamamlanabilmektedir. Sunulduğu okula bağlı olarak bu program online olarak da alınabilmektedir.Biyoloji, organizmaların işlev, büyüme ve evrim alanlarındaki aktivitesini ve bu faktörlerin organizmanın yaşadığı yerleri nasıl etkilediğini incele… Devamını oku

Biyoloji, organizmaların işlev, büyüme ve evrim alanlarındaki aktivitesini ve bu faktörlerin organizmanın yaşadığı yerleri nasıl etkilediğini inceler. Tek tek organizmaların çevrelerinde nasıl etkileşime girdiğini daha ayrıntılı olarak inceleyebilmektedir.

Uzaktan eğitim ya da uzaktan eğitim kampüs fiziksel olarak mevcut olmayan öğrencilere, genellikle bireysel olarak, eğitim ve öğretim sunan bir yoludur.

Uzaktan Eğitim Yüksek Lisans içinde Biyoloji

Universidade Santiago de Compostela
Santiago de Compostela, İspanya

Dersin amacı, öğrencileri beslenme, çevresel ve yaşam tarzı faktörlerinin bireysel genetik yük ve organizmanın sağlığı üzerindeki etkileri konusunda eğitmektir. -
Yüksek Lisans
Ispanyolca, Gallegan

Johns Hopkins University, Bloomberg School of Public Health
ABD Çevrimiçi, Amerika Birleşik Devletleri

Ülkedeki 1 numaralı halk sağlığı okulu tarafından sunulan tamamen çevrimiçi, yarı zamanlı bir derece. Halk Sağlığı Biyolojisinde Yüksek Lisans, 2017 yılında tamamen çevrimiçi bir lisans programı olarak başlatıldı. Johns Hopkins Bloomberg Halk Sağlığı Okulu tarafından sunulan bu program, öğrencilerin mevcut araştırma veya öğretim pozisyonlarında ilerlemelerine, akademik alanda yeni bir pozisyon için kimlik bilgilerini geliştirmelerine olanak tanır. kurumlar, endüstri veya devlet araştırma kuruluşları veya ileri lisansüstü çalışmalar için sağlam bir temel kazanın. Bu program, bir miktar profesyonel iş deneyimine sahip olan ve profesyonel olarak gelişmelerine veya bir sonraki dereceye hazırlanmalarına olanak sağlayacak bir program arayan öğrenciler için en uygunudur. -
MA
2 - 3 yıl

The University of Edinburgh - College of Medicine & Veterinary Medicine
Edinburg, Birleşik Krallık

Bu program kök hücreler, nörodejeneratif hastalıklar, rejenerasyon ve modeller (hem hayvan hem de hücre) üzerine odaklanmış ileri translasyonel sinirbilimi sunuyor. Dahası, hastaların ve başta bakıcılarının dahil edilmesi ve bu hastalıkların gerçek yaşamdaki etkileri bireyler üzerindeki etkisi, bu program boyunca yayınlanan ve gerçekten eşsiz ve olağanüstü derecede roman yapan ortak bir konu olacaktır. -
2 - 6 yıl

Maksimum $10.000 değerinde burs kazanın

Bursumuzun size sağlayabileceği seçenekleri keşfedin.
Bircham International University