Hollanda'da Biyoloji Yüksek Lisans Dereceleri Bak 2022

Öğrenciler lisans eğitimini tamamladıktan sonra, seçtikleri bir disiplinde bir master derecesi alma seçeneğine sahiptirler. Yüksek lisans programı, belirli bir alanda bilgi edinmek ve öğrencilerin mezun olduktan sonra akademik ve mesleki kariyer için hazırlanmalarına yardımcı olmak için tasarlanmıştır.Biyoloji yaşayan tüm canlıları incelemektedir ve hayatta kalmak ve sürd… Devamını oku

Biyoloji yaşayan tüm canlıları incelemektedir ve hayatta kalmak ve sürdürülebilirliklerini sağlamak için enerjiyi nasıl dönüştürdüklerini ve kullandıklarını incelemektedir. Biyolojik çalışma alanları, organizmanın tipi ve kompleksitesi ile çalışma yöntemine göre sınıflandırılır.

Insanlar, dil, ve Hollanda kültürü "Hollanda " olarak adlandırılır. Modern bir Avrupa ülkesi bugün, Hollanda son derece uluslararası niteliğini muhafaza ve liberal zihniyet ile tanınır. Hollanda birçok üniversite vardır. Ülkenin son zamanlarda lisans / yüksek lisans sistemine kendi başlıkları dönüştürülmüş.Akademik (teorik bilgi ile ilgili daha fazla odaklanarak, aka "Universiteit ") veya Uygulamalı Bilimler (pratik bilgi ile ilgili daha fazla odaklanarak, aka "Hogeschool "): Üniversitelerin iki türü vardır

Hollanda'da Biyoloji Top Tıp Eğitimleri 2022

Utrecht University
Utrecht, Hollanda

Moleküler ve Hücresel Yaşam Bilimleri Yüksek Lisans (MCLS) araştırma odaklı ve moleküller, hücreler ve organizmalar çalışmalarına multidisipliner bir yaklaşım gerektirir. ... +

Moleküler ve Hücresel Yaşam Bilimleri Yüksek Lisans (MCLS) araştırma odaklı ve moleküller, hücreler ve organizmalar çalışmalarına multidisipliner bir yaklaşım gerektirir. -

Radboud University
Nijmegen, Hollanda

Radboud University Yüksek Lisans programında Tıbbi Biyoloji, sağlık ve hastalıkların biyolojik mekanizmalarını keşfedeceksiniz. -
Eyl 2022
01 Şub 2022

Vrije Universiteit Amsterdam
Amsterdam, Hollanda

Program sırasında, hem temel hem de klinik bakış açılarından, genlerden davranışa kadar sinir bilimlerinin tüm yönlerini kavrayacaksınız. Alacağınız uzman eğitimi, dersler, araştırma seminerleri, çalışma grupları, gösteriler, laboratuvar ziyaretleri ve uygulamaların bir kombinasyonundan oluşur. -

Maksimum $10.000 değerinde burs kazanın

Bursumuzun size sağlayabileceği seçenekleri keşfedin.
Erasmus MC Netherlands Institute for Health Sciences - Erasmus University Rotterdam